خانه / پزشکی و سلامت / درمان دل درد با طب سنتی

درمان دل درد با طب سنتی

متاسفانه برخی از افراد کاهی اوقات دل دردهایی می گیرند که بسیار آژار دهنده است و به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند.

در این بخش از سایت دندانپزشکی هروی از بهترین دندانپزشکی های تهران درباره درمان دل درد با طب سنتی برای شما آماده کرده ایم.

البته قبل از استفاده از این درمان ها با پزشک خود مشورت کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

یبوست، عفونت، کیست تخمدان، بیمارییهای روده ای، بارداری و استرس از جمله عوامل موثر در به وجود آمدن دل درد هستند.

دل درد 645654

ریشه گیاه باباآدم

این گیاه با افزایش اسید معده و ترشحات روده، فرآیند هضم را بهبود می‌بخشد. مبتلایان به زخم معده باید مصرف دمنوش باباآدم را سی دقیقه قبل از هر وعده غذایی مصرف کنند.

زنجبیل

مصرف زنجبیل درد ناشی از نفخ روده و معده را کاهش می‌دهد. نوشیدن یک فنجان دمنوش زنجبیل قبل یا بعد از صرف غذا سبب بهبود فرآیند هضم غذا می‌شود.

بابونه

بابونه خوشمزه آرام بخش، ضد التهاب و اسپاسم و در درمان مشکلات معده به ویژه ناراحتی‌های ناشی از اضطراب و عصبانیت، موثر می باشد. استفاده از دمنوش بابونه خطر ابتلا به زخم معده در افراد را نیز کاهش می‌دهد.

هل خوشبو

هل معطر ضد درد و اسپاسم است و برای درمان بیماری‌های گوارشی مثل اسهال خونی، یبوست و سوء هاضمه مفید است.

مطالعه مطالب درمان خانگی دندان درد کودکاناطلاعات بیشتر درباره سرطان دهانسس معروفی که مصرفش ضرر دادکرفس و هویج درخدمت سلامتیدرمان بوی بد پارژیم غذایی دندانپزشکان چیست؟ پیشنهاد می شود.

نعنا فلفلی

نعنای فلفلی حاوی ترکیبی به نام منتول میباشد. منتول خاصیت ضد اسپاسمی دارد. استنشاق عطر نعناع فلفلی عضلات معده را آرام می‌کند. مصرف روغن نعناع فلفلی درد و نفخ معده شما را کاهش می‌دهد.

رازیانه

در بسیاری از کشور‌های دنیا رازیانه معمولاً پس از مصرف وعده غذایی جهت بهبود فرآیند هضم استفاده می‌شود. پژوهشی و تحقیقی در سال ۲۰۰۷ میلادی نشان می‌دهد که رازیانه به طرز چشمگیری ضایعات مخاطی معده و آسیب‌های ناشی از آن را کاهش می‌دهد.

آویشن

آی میدانستید آویشن درد، ورم و نفخ معده را از بین می برد؟ این گیاه فرآیند هضم را نیز بهبود می‌بخشد. مصرف منظم آویشن در کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر موثر میباشد.

رزماری

مصرف رزماری درد معده را کاهش می‌دهد و به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. این گیاه با افزایش تولید صفرا باعث دفع سموم از کبد افراد می‌شود. همچنین رزماری سبب افزایش اشتها نیز می شود..

امیدواریم دل درد شما به زودی برطرف شود.