بلاگ

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزرها و فیلم های تبلیغاتی محبوب ترین نوع محتوا در جهان هستند. این نوع محتوا ، به دلیل ارتباط سریع با مخاطب ، قادر است پیام برند شما را با نهایت ظرافت منتقل کند تا در تلاش برای سلیقه آنها در مرکز توجه مردم قرار گرفته و در هوشیاری بماند. ایجاد این نوع محتوا برای تبلیغات و بازاریابی نیاز به خلاقیت و تکنیک های خاص دارد. برای یک تیزر این فرصت را دارید که بهترین داستان را به زبان برند تعریف کنید که مخاطب را علاقه مند و کنجکاو کند. اما نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی برای بسیاری از افراد چالش مهمیست و نیازمند یادگیری بیشتر هستند به همین منظور در ادامه این مقاله یکی از انواع نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی را تحت عنوان ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک برایتان فراهم کرده ایم پس ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

انواع تیزرها و فیلم های تبلیغاتی

انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد. ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک ،‌فیلم هایی با تصاویر واقعی ، موشن گرافیک ، روایت تیزر ، استاپ موشن و انیمیشن چند نمونه از تیزرهایی هستند که می توانید در بازاریابی استفاده کنید. انتخاب نوع تیزر به هدف بستگی دارد ، زیرا تولید تیزر در هر یک از روش های ذکر شده پیام و مفهوم خاصی دارد. هدف نهایی افزایش آگاهی از برند و در نهایت افزایش فروش با کمک این ابزارهای خلاقانه است.

Real pictures

تصاویر مورد نیاز برای ساخت این نوع فیلم تبلیغاتی در مکان مورد نظر ضبط می شود. در مرحله بعدی ، فیلم گرفته شده بررسی می شود و بهترین قسمت ها توسط متخصص مربوطه انتخاب و ویرایش می شوند. سرانجام ، با پخش صدا و افزودن موسیقی ، آرم ، زیرنویس و هر چیز دیگری که مشتری درخواست کند ، کار تهیه تیزر به پایان می رسد. در ادامه ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک را بررسی خواهیم کرد.

Motion graphics

در این روش ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک، طبق سناریوی تهیه شده ، تصاویر گرافیکی توسط تیم طراحی تهیه می شوند. بعد ، گرافیک ها و شخصیت های آنها متحرک می شوند و تصاویر نهایی پخش می شوند. در موشن گرافیک مبتنی بر سناریوی نوشته شده ، از متن متحرک و صدای بلندگو نیز می توان استفاده کرد. در ایجاد موشن گرافیک همیشه از عناصری مانند شگفتی ، شوخ طبعی ، زیبایی بصری ، انتقال پیام به زبان ساده و همچنین تنوع استفاده می کنیم تا مخاطب از تماشای تیزرها لذت ببرد.

Stop Motion

در ادامه مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک به نوع دیگری از انواع تیز تبلیغاتی میپردازیم. Stop Motion یکی از قدیمی ترین روش های ساخت فیلم با شخصیت های غیر زنده است. برای ایجاد توقف حرکت می توان از هر نوع جسمی یا هر نوع تصویری استفاده کرد. برای ایجاد یک حرکت حرکتی ، ما به تعدادی تصویر از یک سوژه ، به ویژه در موقعیت های مختلف ، نیاز داریم. پس از عکاسی از هر لحظه از سوژه در یک عکس جداگانه ، با جمع آوری این تصاویر ، ویدئویی ایجاد می کنیم که در آن سوژه در حال حرکت دیده می شود. ایجاد توقف در ترافیک کاری بسیار حساس و تخصصی است. از این روش می توان برای گرفتن هر ایده استفاده کرد. روش خلاقانه ساخت این نوع تیزر هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. Stop Motion حتی یک ژانر سینمایی است و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی که برای ساختن آن از تکنیک توقف حرکت استفاده می کند ، حتی اگر 100٪ ماهیت تجاری داشته باشد ، بازهم بیننده را جذب و علاقه مند می کند.

 Narration Teaser

علاوه بر ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک ، نوعی تیزر و فیلم تبلیغاتی است که می تواند از طریق فیلم های مختلف موجود در اینترنت تهیه شود. البته می توانید از فیلم های واقعی تجارت خود استفاده کنید یا حتی آن را با تصاویر وب ترکیب کنید. پس از یافتن فیلم های مربوط به سناریو و موضوع ، ویرایشگر این تصاویر را به ترتیب صحیح کنار هم قرار می دهد تا متن خوانده شده توسط گوینده بر روی تصویر قرار گیرد و دارای ریتمی منطقی و روایی باشد. ما برای تولید تصاویری از این نوع فیلم های تبلیغاتی بسیار مراقب هستیم ، به طوری که مخاطبان نیز اطلاعاتی را که با مشاهده نتیجه کار ارائه می شود دریافت و درک کنند و هنگام تماشای تیزر احساس خوبی داشته باشند.

Animation

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک ممکن است سخت به نظر برسد. انیمیشن زودتر از هر تصویر متحرک دیگری در جهان شناخته شده است. گفته می شود که اولین انیمیشن ساخت بشر روی ظرف سفالی استوانه ای ساخته شده در ایران باستان بوده است. بر روی این سفال ها نقش یک بز در موقعیت های مختلف ادامه دارد و با چرخاندن این سفال ، البته با سرعت دلخواه ، بز روی ظرف در حال اجرا دیده می شود. پس از ظهور سینما ، کمپانی های بزرگ فیلم سازی برای خلق بسیاری از محبوب ترین فیلم های جهان به این روش متوسل شدند. انیمیشن در واقع انیمیشنی از تصاویر آنالوگ یا دیجیتال است که در هر لحظه از حرکت خود در یک صحنه جداگانه ثبت می شود. سپس این تصاویر را به ترتیب صحیح وصل کنید. به ویدیویی که این حرکت را نشان می دهد ، انیمیشن گفته می شود. انیمیشن در طبیعت سرگرم کننده است ، بنابراین یکی از بهترین ابزارها برای مارک تجاری و تبلیغات است. این ویژگی ها را در کنار خلاقیت فوق العاده ای که می تواند در انیمیشن استفاده شود قرار دهید تا به قدرت جادویی این روش تبلیغات بیشتر پی ببرید.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید