بلاگ

خواب خوب شبانه به کاهش خطر نارسایی قلبی کمک می کند.

طبق مجله دانش دندانپزشکی ، بزرگسالانی که سالم ترین الگوی خواب را دارند – یعنی در مقایسه با آنها بیدار می شوند ، 7 تا 8 ساعت در روز می خوابند و بی خوابی مداوم ندارند ، خروپف نمی کنند یا خواب زیادی ندارند. افراد مبتلا به الگوی خواب ضعیف 42 درصد کمتر دچار نارسایی قلبی می شوند.

نارسایی قلبی بیش از 26 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده و شواهد موجود نشان می دهد که مشکلات خواب ممکن است در نارسایی قلبی نقش داشته باشد.

این مطالعه شامل داده های قلبی 408802 شرکت کننده انگلیسی از 37 تا 73 سال بود. این افراد به طور متوسط ​​10 سال تحت نظر قرار گرفتند.

رفتار خواب شرکت کنندگان با استفاده از پرسشنامه آنلاین اندازه گیری شد.

لو کی ، رئیس تیم تحقیقاتی دانشگاه نیواورلئان گفت: “یافته های ما بر اهمیت بهبود الگوی کلی خواب برای جلوگیری از نارسایی قلبی تأکید می کند.”

محققان دریافتند که خطر نارسایی قلبی در افرادی که سحر از خواب بیدار می شوند 8 درصد کمتر است ، در کسانی که 7 تا 8 ساعت در روز می خوابند 12 درصد و در کسانی که در سحر بیدار می شوند 17 درصد کمتر است. که بی خوابی مداوم نداشته و در افرادی که روزانه نمی خوابند 34 درصد کمتر است.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید