بلاگ

طراحی جعبه و بسته بندی

به خرید اخیر خود فکر کنید. چرا این مارک خاص را خریداری کردید؟ آیا این یک خرید انگیزه بود یا چیزی که واقعاً به آن نیاز داشتید؟اکنون که به آن فکر می کنید ، احتمال خرید آن وجود دارد زیرا طرح بسته بندی شما را علاقمند کرده است.در این مقاله از آموزش طراحی بسته بندی به طراحی جعبه و بسته بندی می پردازیم.ممکن است علاقه به خواندن مطلب زیر نیز در این مسیر داشته باشید:

آموزش طراحی بسته بندی

بله ،در آموزش طراحی بسته بندی  مکتب تی وی خواهید دید  شاید شما به یک شامپو احتیاج داشتید ، اما آیا آن مارک خاص را لازم داشتید؟ آیا آن با بطری نرم و براق و گران قیمت است؟ نه ، اما شما آن را خریداری کردید زیرا فکر می کردید این باعث می شود احساس فانتزی ایجاد کنید ، حتی اگر همان محصولی باشد که در سبد تخفیف وجود دارد.این هدف از بسته بندی است. بسته بندی ، اگر به درستی و خلاقانه انجام شود ، در نهایت همان چیزی است که محصول شما را به فروش می رساند. این فراتر از قرار دادن آرم خود روی یک بسته است. این باعث جلب توجه می شود ، پیامی را منتقل می کند و باعث می شود مصرف کنندگان روشی خاص را احساس کنند.

بسته بندی نوعی مارک تجاری است و دانستن اینکه چگونه محصول خود را از سایر محصولات موجود در قفسه ها متمایز کنید ، کار دشواری است ،در آموزش طراحی بسته بندی  به این 50 نمونه بسته بندی خلاقانه و منحصر به فرد و نکاتی برای الهام گرفتن نگاهی بیندازید و یاد بگیرید که چگونه بسته بندی خود را بسازید . برای جلب نظر توده ها.

از الگوها استفاده کنید

در آموزش طراحی بسته بندی آمده است که برای افزایش بسته بندی از الگوهای paUse استفاده کنید. این ابزار از نظر ساختار ساده است ، اما گامی را با نوارهای جالب در پس زمینه اشغال می کند. طرح رنگی به آن احساسی با کیفیت و کاملاً آمریکایی می بخشد و ابزارها خود گویای آن هستند.

تمام فضای موجود را در نظر بگیرید

هنگام ایجاد بسته در آموزش طراحی بسته بندی ، از هر اینچ که می توانید استفاده کنید. در این جعبه از یک الگوی گل بسیار زیبا در داخل استفاده شده است. قالب به جای اینکه داخل آن را دست نخورده نگه دارد ، باعث می شود جعبه احساس لوکس بودن بیشتری داشته باشد ، که به نوبه خود باعث لوکس بودن محصول داخل آن می شود.

اصل سادگی رو فراموش نکنید

گاهی سادگی کلید اصلی است این نکته مهمی در آموزش طراحی بسته بندی است و این در این بسته بندی نیز صادق است. مواد بازیافتی با لحن خاکی احساس ملی می دهد ، که در تصویر پرها جامد می شود. نوارهای رنگ روشن روی برچسب ها طراحی زیبایی ایجاد می کنند و کمی پیچ و تاب و مدرن تر به بسته می رسانند.

به تجربه فکر کنید

مراحلی را در آموزش طراحی بسته بندی نظر بگیرید که شخص هنگام تعامل با محصول شما برمی دارد. در این حالت محصول دمپایی لوکس است. از آنجا که آنها یک کالای لوکس هستند ، گرد و غبار خوبی ایجاد می کنند ، سپس داخل جعبه قرار می گیرند. خریدار جعبه را باز می کند ، بسته دیگری را که در داخل آن قرار دارد می بیند و سپس دمپایی ها را کشف می کند. عملکرد ساده لایه بسته به جنبه مجلل افزوده و منطقی سازی و صرف هزینه های اضافی برای خریداران را برای خریداران آسان می کند.

 

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید