بلاگ

قوانین طلایی طراحی لوگو

وقتی به شخصی فکر می کنید که زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است ، مطمئناً می توانید تصور کنید که او چه شکلی است. و همین طور مارک هایی که ما اغلب از آنها می خریم. ما فقط با فکر کردن در مورد تجربیات خود با محصول ، شرکت یا خدمات می توانیم به راحتی لوگو را تصور کنیم.
جایی که زمانی فقط تعداد معدودی شرکت در یک بازار یا بازار خاص فعالیت می کردند ، ممکن است صدها ، شاید هزاران نفر وجود داشته باشد که همگی برای جلب توجه رقابت می کنند ، همه مایلند ابتدا آنها را ببینند. این امر نیاز فزاینده ای را برای مارک ها ایجاد می کند تا از لحاظ بصری خود را از یکدیگر متمایز کنند تا با رقبا اشتباه نگیرند. این تمایز از طریق طراحی هویت برند حاصل می شود – عناصر متنوعی که همه با هم کار می کنند تا تصویری منحصر به فرد در ذهن ما ایجاد کنند. بسته به شرکت ، هویت می تواند شامل لباس فرم ، گرافیک اتومبیل ، کارت ویزیت ، بسته بندی محصول ، سبک عکس ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و مجموعه موارد دیگر باشد ، تا زمانی که قلم در سایت انتخاب شود. یادآوری این نکته مهم است که وقتی به چیزی نگاه می کنیم ، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری لوگو یا همان فرم را می بینیم ، رنگ را می بینیم و اگر برای جلب توجه ما کافی باشد ، تماس می گیریم. بنابراین در هر صورت ، صرف نظر از شرکت ، عنصر کوچک اما اساسی در تصویر برند ، لوگو است. حال که با اهمیت لوگو آشنا شدید، اگر به دنبال تکنیک های طراحی لوگو بهترین راه دیدن فیلم های آموزش طراحی لوگو  https://maktabtv.com/Courses/logo-design/ میباشید. رسانه آموزشی مکتب تی وی نیز به همین منظور برای شما بهترین آموزش ساخت لوگو را فراهم کرده است.

وظیفه ما به عنوان طراح این است که آموزش طراحی لوگو را به خوبی فراگیریم و مارک اصلی مارک را به شکل و رنگی که احتمالاً ماندگار است تقسیم کنیم ، زیرا ظاهر بصری نقشی اساسی در مغز ما بین آنچه را تجربه می کنیم و آنچه را که تجربه می کنیم (مارک) دارد. از بسیاری جهات ، لوگو شرکت شبیه چهره عزیزان ما است.

وقتی لوگو مناسب با یک محصول عالی مطابقت داشته باشد و وقتی برای مدت زمان قابل توجهی در آن قرار داشته باشد ، در نهایت می تواند به یک دارایی ارزشمند برای هر شرکتی تبدیل شود. Swike Nike ، کمان های طلای مک دونالد ، مرد میشلین ، ستاره نوک تیز مرسدس ، نشان Wallmark – اینها تنها چند نمونه از نمونه های برجسته تر است. اما جدا از شخصیت همه جا حاضر ، چگونه به یک لوگو بهترین شانس ممکن را برای رسیدن به وضعیت مشابه می دهید؟ در هر پروژه لوگو موفق ویژگی های جهانی وجود دارد و من در اینجا چند مورد را برای کمک به بهبود کیفیت علائمی که ایجاد می کنید بیان کردم. به همین جهت آموزش طراحی لوگو بسیار مفید خواهد بود.

01. پی ریزی کنید
یکی از جالب ترین قسمت های آموزش طراحی لوگو و طراح بودن این است که با هر پروژه جدید چیزهای جدیدی یاد می گیرید. هر مشتری متفاوت است و حتی در یک حرفه ، افراد کار خود را به روش های مختلف انجام می دهند.

برای سهولت در آموزش طراحی لوگو و دستیابی به توافق در مورد ایده طراحی خود ، در وهله اول باید از مشتری س rightالات درست را بپرسید: چرا اینجا هستید؟ چه کاری انجام می دهید ، و چگونه آن را انجام می دهید؟ چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ شما برای کی اینجا هستید؟ برای چه چیزی بیشتر ارزش دارید؟

این سوالات ممکن است بسیار ساده به نظر برسند ، اما پاسخ دادن به آنها چالش برانگیز است و به س questionsالات بیشتری در مورد مشاغل مشتریان شما منجر می شود. آنچه در این مرحله از یک پروژه کشف می کنید به تعیین جهت قوی ترین طراحی کمک می کند.

02. اسکچ برد خود را تصحیح کنید
در آموزش طراحی لوگو استفاده از صفحه طراحی فرصتی است تا چشم هایمان را از تابش پیکسل های روشن که تمایل دارند زندگی ما را کنترل کنند ، استراحت دهیم. اما مهمتر از همه ، ضبط ایده های مختلف طراحی می تواند بسیار سریعتر باشد ، زمانی که هیچ وسیله دیجیتالی بین دست و مغز ما وجود نداشته باشد. بنابراین اگر شب با ایده ای که نمی خواهید آن را از دست بدهید از خواب بیدار می شوید ، قلم و کاغذ کنار تخت شما ایده آل ترین حالت برای به یاد آوردن است. طراحی همچنین قرار دادن اشکال را دقیقاً در مکان دلخواه شما آسان می کند – همیشه وقت آن است که بعداً علائم خود را بگویید (برای مشاوره بیشتر در مورد نقاشی به نکات طراحی ما مراجعه کنید).

هنگام توصیف ایده های طراحی برای مشتری ، قبل از دیجیتالی کردن یک علامت ، به اشتراک گذاشتن یک یا دو طرح می تواند مفید باشد ، بنابراین تصور نتیجه را بدون حواس پرتی از قلم و رنگ برای آنها راحت تر می کند. هرچند زیاد به اشتراک نگذارید – فقط بهترین ایده ها. آموزش طراحی لوگو.

03. سیاه و سفید کار کنید
باقی ماندن رنگ تا انتها به شما کمک می کند تا توجه خود را بر اصول ایده متمرکز کنید و نه به چیزی که تغییر آن بسیار آسان تر است. ذخیره یک ایده بد با استفاده از یک پالت رنگ جالب غیرممکن است ، در حالی که یک ایده خوب صرف نظر از رنگ همچنان خوب خواهد بود. نمادی آشنا را تصور کنید. اکنون به آن فکر کنید. این شکلی است که ما قبل از رنگ ها به یاد می آوریم. این خطوط ، اشکال ، ایده است ، خواه نیش سیب باشد ، سه نوار موازی ، چهار دایره متصل به افقی یا چیز دیگری.

04. آن را مناسب نگه دارید
نمره باید با ایده ها و فعالیت هایی که نشان می دهد مرتبط باشد. یک قلم زیبا از یک مهد کودک برای کودکان با یک رستوران مجلل مناسب تر است. یک پالت صورتی و زرد فلورسنی به شما کمک نمی کند تا بازنشستگان مرد را درگیر کنید.
ایجاد علامتی که به نظر می رسد مانند سواستیکا باشد ، صرف نظر از صنعت ، کارساز نخواهد بود. شما این چیزها را می دانید. روشن هستند. اما کمی عمیق تر می شود. منطق شما با طراحی خاصی متناسب است،(آموزش طراحی لوگو) فروش ایده به مشتری راحت تر است. و این اغلب می تواند چالش برانگیزترین قسمت پروژه باشد. طراحان فقط طراح نیستند. آنها همچنین می فروشند.

05. سعی کنید به راحتی به یاد بیاورید
سادگی به شناخت کمک می کند ، به ویژه هنگامی که بسیاری از مارک ها برای توجه ما رقابت می کنند. شما می خواهید فقط یک نگاه سریع به بینندگان فرصت دهید تا نشانه را به یاد بیاورند ، که با طراحی بسیار دقیق امکان پذیر نیست. علامت تجاری باید متمرکز بر مفهوم باشد – دارای یک “داستان” واحد باشد – و در بیشتر موارد باید از نظر فرم بدون عارضه باشد. این به این دلیل است که باید در اندازه ها و برنامه های مختلف کار کند ، از یک نماد وب سایت در یک نوار مرورگر گرفته تا نشانه های ساختمانی.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید