مصرف گوشت و نقش آن در بیماری آسم کودکان

به گزارش خبرنگار مجله دانستنی های دندانپزشکی، محققان دانشکده پزشکی ایسان در نیویورک بیش از 4000 کودک را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که استفاده از ترکیبات قبل از التهاب در گوشت پخته شده با افزایش تنفس ارتباط دارد.

طراحی یکی از رایج ترین علائم آسم است. این مطالعه نشان می دهد که افزایش افراد مسن با تنفس بیشتر همراه است که می تواند منجر به اختلالات خواب ، محدودیت ورزش و حتی اتاق های اورژانس شود.

محقق اصلی سونالی باس گفت: “مطالعه ما نشان می دهد که رژیم غذایی می تواند در سلامت مجاری هوایی و علائم آسم نقش داشته باشد.”

مطالعات قبلی نشان داده است که غذاهای قبل از التهاب (از جمله چربی های اشباع و گوشت) انواع رژیم های غذایی با بیماری های تنفسی ارتباط دارند.

طبق انجمن ریه آمریکا ، آسم شایع ترین بیماری مزمن در کودکان است. این یک بیماری ریوی است که باعث بیماری مزمن ریه می شود. اگرچه درمان به کنترل آسم کمک می کند ، اما قابل درمان نیست.

در این مطالعه 4388 کودک بین 2 تا 17 سال مورد مطالعه قرار گرفتند. براساس یک پرسشنامه کامل غذایی در مورد این کودکان ، میزان پذیرش سالمندی آنها بر اساس مقدار گوشت مصرفی اندازه گیری شد.

آنها دریافتند که نوشیدن افراد مسن بیشتر با تنفس بیشتر همراه است. همچنین داده ها نشان می دهد افراد مسن قبل از خواب و هنگام ورزش بیشتر عطسه می کنند.

کودکان با قدیمی ترین رژیم غذایی 18٪ بیشتر از کودکان با کمترین سن تنفس می کنند.

ترکیب AGE در اکثر محصولات غیر دریایی وجود دارد ، به ویژه پس از پخت و پز در دمای بالا ، مانند کباب کردن ، پرخوری یا بو دادن. این ترکیب به گیرنده در ریه ها متصل می شود ، که منجر به التهاب مجاری تنفسی می شود.