بلاگ

چربی‌های ترانس و ادعای بعضی از تبلیغات مبنی بر عدم وجود این نوع از چربی در بعضی از روغن‌ها

شهاب اولیایی با اشاره به چربی و برخی منابع چربی گفت: “اسیدهای چرب ترانس در واقع اسیدهای چرب نیستند ، آنها واقعاً یافت می شوند و طبیعی هستند. دو اسید چرب.” “این نمک نیست.” در صنعت ، اسیدهای چرب اشباع نشده به حالت جامد در می آیند. به عنوان مثال ، جامداتی که چربی ها را حل می کنند می توانند برگردانده و گرم شوند.

این متخصص تغذیه گفت: “تغییرات در این نوع از مازوت در نتیجه این فرآیند مشکلاتی را ایجاد می کند و تغییر در نوع سوخت و چربی های مفید به مواد مضر تبدیل می شود. برخی از اسیدهای چرب چربی های اشباع هستند.”

وی افزود: با وجود مقادیر کم چربی های ترانس ، فشار خون یا LDL ، کلسترول پایین یا HDL وجود دارد. همچنین می تواند باعث فشار خون بالا ، بیماری قلبی و سو تغذیه شود که می تواند با دیابت نوع 2 ارتباط داشته باشد. سنگ کلیه. آنها به ما احساس راحتی می دادند.

“چربی های ترانس فقط یکی از این موارد نیست و گاهی اوقات افزایش دما و گرمایش می تواند باعث افزایش چربی های ترانس و همچنین رادیکال های آزاد شود ، بنابراین به خاطر داشته باشید که غذاهای سرخ شده امری طولانی مدت هستند. من فکر می کنم.”

وی گفت: “چربی های ترانس در فرآوری مواد غذایی و تولید مارگارین ، آب میوه ، فست فود و پیاز استفاده می شود.” بگذارید این اتفاق نیفتد.

اولیایی درباره اسیدهای چرب امگا 3 ، 6 و 9 گفت: این نوع چربی ها به صورت اسیدهای چرب اشباع نشده هستند که می توانند از بروز مشکلات قلبی و چربی خون جلوگیری کنند ، بنابراین استفاده از آنها در پخت و پز توصیه می شود. لازم به ذکر است که به این نوع اسید چرب اسید چرب ضروری گفته می شود زیرا بر اساس مواد مغذی رژیم غذایی ساخته شده و قادر به پردازش بدن نیست.

وی گفت: “به طور کلی ، ما باید به اندازه کافی اسیدهای چرب اشباع نشده داشته باشیم ، اما رژیم غذایی ما باعث می شود که اسیدهای چرب امگا 6 بیشتر و امگا 3 کمتری داشته باشیم.”

وی با اشاره به غذاهای غنی امروز می گوید: “ماهی قزل آلا و ساردین منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 ، دانه كتان و روغن های آن و گردو منابع خوبی از امگا 3 هستند.” ممکن است دریابید که این داروها جزئی هستند. در کیسه های غذایی ما یافت می شود ، چنین امگا 3 ها نیز هضم کمتری دارند.

وی گفت: “اسیدهای چرب امگا 6 موجود در روغن سویا ، روغن ذرت و روغن آفتابگردان در رژیم غذایی ما به وفور یافت می شود.” اسیدهای چرب امگا 9 که کلسترول بد خون را کاهش می دهند و دارای خواص ضد التهابی هستند نیز در روغن زیتون ، روغن کانولا و روغن بادام یافت می شود. این اسیدهای چرب سالم هستند اما در رژیم غذایی ما مقدار زیادی امگا 6 استفاده می شود و این حالت متعادل نیست ، می تواند منجر به اختلالات و بیماری هایی شود و همچنین باید از منابع امگا 3 و اسیدهای چرب امگا 9 استفاده کنیم.

بعداً وی همچنین تأكید كرد: “مردم باید از همه روغنها به روشهای متناوب و متنوع استفاده كنند. روغنهای گندم ، آفتابگردان ، زیتون و كانولا باید به روش مناسب استفاده شوند.”

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید