بلاگ

54 میلیارد دلار بی تحرکی بر سلامتی تحمیل کنید.

احمد قویدل ، مسئول روابط عمومی کمیته غیردولتی کنترل کرونر گفت: “سازمان بهداشت جهانی (WHO) در بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 26 نوامبر سال 2020 گفته است که اگر جمعیت جهان درگیر ورزش باشد.” (شبکه راهنما). و اساساً متحرک هستند. تعداد مرگ و میر در جهان سالانه 5 میلیون نفر کاهش می یابد.

وی افزود: مدیركل سازمان بهداشت جهانی تأكید كرده است كه دستورالعمل های جدید سازمان بهداشت جهانی درباره فعالیت بدنی و آسیب های افراد بی تحرک منتشر شده است. با هر مهارت ، هر حرکتی برای اطمینان از سلامتی شما مهم است.

قویدل گفت: “150 تا 300 دقیقه فعالیت هوازی (از جمله در خانه) در هفته برای همه بزرگسالان و حتی برای افرادی که مبتلا به بیماری های مزمن با معلولیت شدید هستند توصیه می شود.” سازمان بهداشت جهانی به طور متوسط ​​60 دقیقه در روز (حتی در خانه) برای کودکان و نوجوانان توصیه می کند.

وی افزود: متأسفانه شیوع گسترده تاج باعث شده است که افراد بسیاری از اقدامات مفید از جمله ورزش ، در هر شرایطی یا بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت ، بیماری های قلبی ، سرطان ها ، فشار خون بالا و برخی بیماری ها و درمان را فراموش کنند. دیر “. آنها از ترس تاج گذاری معاینات و آزمایشات منظم خود را انجام نمی دهند یا زنان و دختران معاینات دوره ای زنان را برای جلوگیری از سرطان های شایع فراموش می کنند که بدون شک موج حوادث ناگوار را در آینده به این بیماران تحمیل خواهد کرد. .

رهنمودهای جهانی بهداشت برای توسعه سیاست های ملی سلامت در حمایت از برنامه جهانی اقدام جهانی برای فعالیت بدنی WHO ، که برای دوره (2018-2030) ثبت شده است ، در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سلامتی. در سال 2018 ، این هدف با هدف کاهش 15 درصدی عدم فعالیت بدنی مردم جهان تا سال 2030 به تصویب رسیده است. آمارهای WHO نشان می دهد که از هر چهار بزرگسال یک نفر و از هر پنج نوجوان چهار نفر فعالیت بدنی کافی ندارند.

وی افزود: خرابی جهانی 54 میلیارد دلار برای مراقبت های بهداشتی مستقیم و 14 میلیارد دلار دیگر برای بهره وری از دست رفته برای جامعه جهانی هزینه دارد. این رهنمودها زنان را به حفظ فعالیت بدنی منظم در دوران بارداری و پس از زایمان ترغیب می کند. آنها همچنین مزایای ارزشمند سلامتی فعالیت بدنی برای افراد معلول را برجسته می کنند.

“در این سند ، به سالمندان (65 سال و بالاتر) توصیه می شود برای کمک به جلوگیری از زمین خوردن ، با راهنمایی متخصص در فعالیتهایی تمرکز کنند که بر تعادل و هماهنگی و همچنین تقویت عضلات تمرکز دارند. و سلامتی را بهبود ببخشیم. ” افراد مسن باید باور داشته باشند که با تمرین می توانند تعادل را در حرکات زندگی عادی حفظ کنند. فعالیت بدنی منظم همچنین برای جلوگیری و کمک به کنترل بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و سرطان و کاهش علائم افسردگی و اضطراب ، کاهش علائم آلزایمر ، بهبود حافظه و تقویت سلامت مغز کلیدی است.

وی گفت: “همانطور که مدیر کل WHO در رابطه با فعالیت بدنی پیشنهاد کرده است ، داشتن بدن فعال برای سلامتی حیاتی است و این می تواند به سالها زندگی کمک کند.” هر حرکتی مهم است ، خصوصاً اکنون که ما در حال کنترل محدودیت های اپیدمی کوید 19 هستیم. همه ما باید هر روز از نظر جسمی و خلاقانه فکر و عمل کنیم.

قویدل اضافه کرد: “تمام فعالیت های بدنی مفید است و می تواند به عنوان بخشی از کار ، ورزش و اوقات فراغت یا به صورت پیاده روی و دوچرخه سواری انجام شود. ایروبیک ، بازی ها و کارهای روزمره خانه مانند باغبانی و نظافت نیز می تواند فعالیت های بدنی در نظر گرفته شود. ” بودن.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید